måndag 17 mars 2014

Länge sen !

Ingen uppdatering har skett förren nu ! :) hehe.. ibland sker mkt i ens liv så man inte hänger med att uppdatera.

Först å främst det som skett under dessa månader.. e att min fot har blitt väldigt mkt bättre ! Går inte alltid med hälsporre strumpan längre ! Har den alltid på matcher+inlägg men sen hemma.. brukar den åka av :)
Vilket e för min del jävligt skönt!!! Mitt humör e bättre, ja slipper ha ont(var tvungen att ta tag i alla möbler om ja skulle röra mig hemma, haltade väldigt mkt, gick saaakta)... men idag går det fortare:) Nöjd tjej ! javisst!

sen då... singel e ja.. Lyssna på sitt hjärta ska man alltid göra ! V I K T I G T!

Sen har det varit en del med innebandyn.. seriespel å vi har serieledningen än ! Ett sista seriespel väntar, å det kommer gå av stapeln i Borlänge.. :) Ska bli kul å se vilken position vi hamnar på ! :)Min magkänsla säger en sak, men det visar sig.

Två personer som e viktiga (fast dom lever inte längre).. men min älskade pappa kommer va vid min sida när vi spelar, det vet jag ! Ska göra han stolt! O Håkan.. jag vet att du finns där med.. Mest för syrran men även för mig.. Tack.


Fotbollen har även den börjat, o ja har valt att bli målvakt detta år. I div3 (handikappidrotten)... tror det kommer bli skoj :) Blir såklart på en femmanna plan...  men det gäng jag kommer spela me e roliga personer allihopa :)

Så livet leker o ja försöker faktiskt leva med det för en gång skull :)

skriver mer sen, men det var lite som hänt :) Ha det bäst allihopa ! :)
kraaam

Inga kommentarer: