söndag 12 januari 2014

En tom natt...

har allt fler såna... svårt å somna, tankar som far runt i skallen på... allt möjligt, men senaste tiden mkt som hänt senaste året.. tufft.

Jag försöker så mkt att se framåt.. men ibland känns det som att ja går å går,men kommer fan ingen vart...

Tror ångesten knackar mig på axeln rätt ofta, på nätterna, då jag e ensam.. 

Jag vill må bra, eller iaf bättre... Har börjat träna, ska köra ett pass på måndag samt innebandy, sen mer träning på tisdagen, sen onsdagen (innebandy igen) sen torsdag, sen e det dags för seriespel den 18de.. ÄN e mitt lag serieledare.. :D



SPORT... det e något som får mig att må bra.. Ångesten flyttar ut, mitt inre fylls av glädje, ja springer, ja skrattar, ja flyger haha :) Men sen.. efter träningen, då blir ja tung igen :( kroppen blir som bly.




saknar dig pappa... min saknad för dig blir bara större å större... Du ska ju faktiskt vara här å dela allt me mig... Min framgång i arbetsträningen, min framgång i min träning.. snälla kom tillbaka :(

Älskar dig fina pappa ! *hjärta*

Inga kommentarer: