måndag 25 november 2013

1 års dagen börjar närma sig...

då allt det hemska hände.. :( Så jobbigt, att tänka på det.. men går heller inte att undvika jue... du e ju min vackra pappa som tyvärr lämnade oss för tidigt :(
Du finns i mina tankar varje dag!
Snart kommer vi spela på träffen, innebandy... sporten du fick in oss i .. Kommer va tufft, men ja ska göra det bästa ja kan göra, för att du ska va stolt över mig. Tack pappa för att du fanns(o fortfarande finns) för mig. Du stöttar mig från andra sidan, å det e ja glad över.
Ska fixa ett svettband som ja ska skriva " PAPPA" på... för att du ska vara me mig under matchen å hjälpa mig att prestera MAX.
Jag älskar o saknar dig pappa, det märks att du inte e hemma.. det e tyst, ingen som pratar me en på det sätt du gjorde... Du e saknad, massor.

Kram din dotter

Inga kommentarer: